/ Compendiu









După proiectul “Mentorat”, a urmat proiectul "Compendiu" ce constă în alcătuirea manualelor propriu-zise pentru profesori şi personalul de conducere din învăţământ. 
Scopul principal în designul grafic a fost de a crea manuale cât mai uşor de utilizat. Fiind vorba de 15 manuale din 2 categorii diferite, pentru profesori şi personalul de conducere, fiecare categorie având manuale obligatorii şi opţionale, am decis să trec pe copertă toate informaţiile necesare pentru a fi uşor de identificat categoria din care face parte şi conţinutul. Fiecărui capitol i-am atribuit o culoare ce este marcată pe marginea foii, pentru a fi localizat şi atunci când manualul e închis. Fiind vorba de autori diferiţi ai manualelor, am simţit nevoia de a structura informaţia pentru a da un aspect unitar. Astfel s-a ajuns la doar 4 categorii de text marcate cu un emoticon fiecare: repere teoretice, temă de reflecţie, aplicaţie şi autoevaluare. Emoticonurile reprezintă un post-it personificat, în diferite ipostaze: citind (repere teoretice), gândind (aplicaţie), reflectând (temă de reflecţie) şi admirându-se în oglindă (autoevaluare). Am ales imaginea de post-it deoarece e strâns legată de notiţe şi de memorie, i-am adăugat ochelari şi papion, deoarece mă adresez unor adulţi care vor să înveţe şi anume profesori şi personal de conducere.