Logo-ul este realizat pentru un
magazin online de îmbrăcăminte cu prețuri foarte accesibile. Clientela
este formată în proporție de 90% femei.
Am
studiat profilul clientelor ale acestei pagini de Facebook și am ajuns la următoarele
concluzii:
- majoritatea sunt cu vârstele cuprinse între 40 și 60 de ani, multe dintre ele postează poze cu nepoți;
- postările cu rețete de gătit sunt frecvente în profilul lor, sunt femei preocupate de casă și familie, gospodine;
- alte postări întâlnite frecvent sunt cele în scopuri umanitare, de donații, de a ajuta un caz, etc., au o anumită sensibilitate, sunt preocupate de ceilalți.
Pentru că noțiunea de fashion nu
este principala lor preocupare, dar este o bucurie atunci când se întâmplă, am
decis să reprezint în logo lumea lor și a lucrurilor de care se preocupă și de
care au grijă. Scopul meu în acest proiect a fost de a celebra femeile din
acest context, așa cum sunt ele.
De aceea, în logo întâlnim o
femeie îmbrăcată într-o rochie inspirată din floarea de lotus, deasupra
diferitelor elemente, simbolizând protecția și grija față de ele.
Elementele întâlnite în logo
sunt: inimă, casă, răsărit, copii, brioșă, și un animăluț.
Inima – reprezintă iubirea,
sensibilitatea, dragostea și grija, de aceea e poziționată central;
Soarele – reprezintă optimism și energie;
Casa, copii și animăluțul sunt
lucrurile de care au grijă, iar brioșa reprezintă un moment de desfătare, alături
de cei dragi.